FBM heeft Kooijman Autogroep begeleid bij deze verkooptransactie met Logicx, een onderdeel van de ANWB
FBM heeft Kooijman Autogroep begeleid bij de verkoop van haar onderneming Kooijman Mobiliteit BV aan Logicx Berging BV, een onderdeel van de ANWB (verder: Logicx).
“We begrijpen dat schaalvergroting de enige manier is om in de toekomst te blijven renderen en daarom dragen wij de afdeling berging een warm hart toe. Na het uittreden van Ton Kooijman hebben wij besloten om de afdeling berging te verkopen”, zegt dga Gert Kooijman. Kooijman Autogroep, dat op plek 17 staat in de nieuwe Automotive Dealerholdingtop 60, gaat zich na de verkoop van Kooijman Takel en Berging nog meer concentreren op de kernactiviteit van het bedrijf: de verkoop, onderhoud en reparatie van Kia, Toyota en occasions.
Voor Logicx is Kooijman Mobiliteit met haar vestigingen in Vianen en Vuren een aanvulling op de bestaande locaties van Logicx. Logicx kan met de nieuwe locaties efficiënter werken en de kwaliteit en service van haar dienstverlening voor de toekomst borgen.
Namens FBM Corporate Finance heeft Albert van Lunteren opgetreden als adviseur van de verkoper.